Automatizujte proces Purchase2Pay

Zpracování dodavatelských faktur tvoří jeden ze základních interních procesů většiny společností. Naše služby pomáhají tento proces zjednodušit a zefektivnit. Díky individuálnímu přístupu jsme schopni standardní službu rozšířit či upravit tak, aby přesně splňovala vaše požadavky.

Rozumíme vašim potřebám a máme pro ně řešení. Nabízíme  kompletní proces digitalizace a vytěžení faktur formou služby bez nutnosti vašeho zásahu do průběhu zpracování. Celý proces zpracování provádějí naši kvalifikovaní operátoři v našem zabezpečeném DigiCentru.

Preferujete zpracování in-house?
Máme řešení digitalizace faktur přímo pro Vás.

Kontaktujte nás na sales@scanservice.cz


Klíčové výhody
  • Efektivnější práce s elektronickými fakturami (schvalovací proces se výrazně zrychlí)
  • Získaný čas můžete věnovat důležitějším činnostem
  • Nastavení jasných a transparentních pravidel
  • Nižší náklady spojené se zpracováním faktur
  • Garance kvality výstupů a času zpracování
Služba zahrnuje
  • Příjem papírových dokladů nebo naskenovaných faktur
  • Přípravu papírových dokladů pro skenování a vlastní skenování
  • STANDARD Service – vytěžování 21 základních údajů z faktur
  • INDIVIDUAL Service – vytěžování podle Vašich požadavků
  • Předání vytěžených dat ve formátu ISDOC a obrazů v PDF
  • Monitoring a reporting
Pro koho je služba určena?
  • Střední až velké společnosti
  • Centra sdílených služeb
  • Veřejné instituce
  • Organizace, které zpracovávají více než 10 tisíc dodavatelských faktur ročně
Digitalizace a vytěžení faktur formou služby
STANDARD Service – základní parametry
  • Vstup dokumentů přes e-mail nebo sFTP server
  • Vytěžení 21 údajů*
  • Vytěžení daňové rekapitulace
  • Kontrola s kmenovými daty dodavatele
  • Kontrola formátů a datových typů
  • Export ve formátu ISDOC nebo XML, CSV
  • Kvalita předávaných dat min. 99 %
  • Zpracování českých/slovenských/anglických/německých faktur
  • Průběžný monitoring stavu zpracování jednotlivých faktur
  • Reporting
INDIVIDUAL Service – rozšiřující parametry
  • Vstup papírových dokumentů a jejich naskenování
  • Vytěžení nestandardních údajů
  • Vytěžení řádkových položek
  • Kontrola s vlastními slovníky zákazníka
  • Validace s údaji třetích stran (ARES)
  • Individuální požadavky na systémovou integraci
  • Zpracování faktur v dalších jazycích
  • Kontrola náležitostí daňového dokladu
  • Expresní zpracování do 2 nebo 4 hodin od předání dokumentů
  • Elektronický podpis a časové razítko

* číslo faktury, identifikace dodavatele (název, IČ, DIČ, DIČ pro DPH, ulice, číslo, PSČ, město), druh a popis faktury, číslo objednávky, datum (vystavení, splatnosti, DUZP), platební údaje (variabilní symbol, číslo účtu, kód banky, kód měny, celková částka), daňová rekapitulace, číslo původní faktury (v případě dobropisu).

Zavřít