Automatizujte proces Purchase2Pay
Zpracování dodavatelských faktur tvoří jeden ze základních interních procesů většiny společností. Naše služby pomáhají tento proces zjednodušit a zefektivnit. Díky individuálnímu přístupu jsme schopni standardní službu rozšířit či upravit tak, aby přesně splňovala vaše požadavky.
Rozumíme vašim potřebám a máme pro ně řešení. Nabízíme kompletní proces digitalizace a vytěžení faktur formou služby bez nutnosti vašeho zásahu do průběhu zpracování. Celý proces zpracování provádějí naši kvalifikovaní operátoři v našem zabezpečeném DigiCentru.
Preferujete zpracování in-house?
Máme řešení digitalizace faktur přímo pro Vás.
Kontaktujte nás na sales@scanservice.cz
Klíčové výhody
- Efektivnější práce s elektronickými fakturami (schvalovací proces se výrazně zrychlí)
- Získaný čas můžete věnovat důležitějším činnostem
- Nastavení jasných a transparentních pravidel
- Nižší náklady spojené se zpracováním faktur
- Garance kvality výstupů a času zpracování
Služba zahrnuje
- Příjem papírových dokladů nebo naskenovaných faktur
- Přípravu papírových dokladů pro skenování a vlastní skenování
- STANDARD Service – vytěžování 21 základních údajů z faktur
- INDIVIDUAL Service – vytěžování podle Vašich požadavků
- Předání vytěžených dat ve formátu ISDOC a obrazů v PDF
- Monitoring a reporting
Pro koho je služba určena?
- Střední až velké společnosti
- Centra sdílených služeb
- Veřejné instituce
- Organizace, které zpracovávají více než 10 tisíc dodavatelských faktur ročně
Digitalizace a vytěžení faktur formou služby
STANDARD Service – základní parametry
- Vstup dokumentů přes e-mail nebo sFTP server
- Vytěžení 21 údajů*
- Vytěžení daňové rekapitulace
- Kontrola s kmenovými daty dodavatele
- Kontrola formátů a datových typů
- Export ve formátu ISDOC nebo XML, CSV
- Kvalita předávaných dat min. 99 %
- Zpracování českých/slovenských/anglických/německých faktur
- Průběžný monitoring stavu zpracování jednotlivých faktur
- Reporting
INDIVIDUAL Service – rozšiřující parametry
- Vstup papírových dokumentů a jejich naskenování
- Vytěžení nestandardních údajů
- Vytěžení řádkových položek
- Kontrola s vlastními slovníky zákazníka
- Validace s údaji třetích stran (ARES)
- Individuální požadavky na systémovou integraci
- Zpracování faktur v dalších jazycích
- Kontrola náležitostí daňového dokladu
- Expresní zpracování do 2 nebo 4 hodin od předání dokumentů
- Elektronický podpis a časové razítko
* číslo faktury, identifikace dodavatele (název, IČ, DIČ, DIČ pro DPH, ulice, číslo, PSČ, město), druh a popis faktury, číslo objednávky, datum (vystavení, splatnosti, DUZP), platební údaje (variabilní symbol, číslo účtu, kód banky, kód měny, celková částka), daňová rekapitulace, číslo původní faktury (v případě dobropisu).