Kariéra

Chcete tvořit budoucnost s lídrem v oblasti digitalizace dokumentů? V současné době vypisujeme výběrové řízení na obsazení pozic:


FINANČNÍ ÚČETNÍ – CONTROLLER

HLAVNÍ ZODPOVĚDNOSTI

  • Vystavování odběratelských faktur na základě obdržených předávacích protokolů, dodacích listů, skladových výdejek a pokynů k fakturaci, vč. vystavování a účtování výdejů ze skladů, zadávání nových odběratelů, zaúčtování odběratelských faktur, sledování salda, řešení neuhrazených pohledávek po splatnosti (urgence, upomínky), soulad kniha vs. účet, účtování realizovaných kurzových rozdílů u odběratelů, reporting odběratelského salda vč. informace o stavu řešení.
  • Spolupráce při inventarizaci majetku, zásob a účetních dokladů.
  • Zpracování podkladů a spolupráce pro audit a daňové poradenství.
  • Sledování změn účetní a daňové legislativy a zajištění souladu s účetnictvím.
  • Finanční controlling – měsíční evidence čerpání limitovaných nákladů, vedení statistik vozového parku, pojistné události vč. jejich plnění, přehled ostatního čerpání nákladů včetně reportování.
  • Evidence a revize pojistných smluv (firma-majetek, auta) ve vazbě na skutečný stav, posouzení oprávněnosti výše pojistného.
  • Zajištění dalších administrativních úkonů dle požadavků – ad-hoc reporting aj. dle potřeb společnosti.

POŽADOVANÝ PROFIL

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického zaměření
  • Praktická zkušenost a orientace v účetnictví.
  • Spolehlivost, samostatnost, pečlivost a analytické myšlení.
  • Znalost práce s MS Office, znalost MS Excel – výhodou.
  • Znalost práce s IS Helios – výhodou.
  • Komunikativní znalost angličtiny slovem i písmem – výhodou.

NABÍZÍME

  • Práci v úspěšné a rozvíjející se ICT společnosti.
  • Možnost profesního i osobního růstu.
  • Finanční ohodnocení v závislosti na schopnostech a zkušenostech.
  • Firemní zaměstnanecké benefity:
    • 3 dny sick days
    • Cafeterie společnosti
    • Stravenky v hodnotě 100 Kč
    • Vitamínový program
    • 1 den dovolené navíc za každý odpracovaný rok
    • Podpora vzdělání a výuka angličtiny
  • Práci v příjemném týmu a moderním prostředí.
  • Zahájení spolupráce: 09/2017.

SENIOR PROGRAMÁTOR

ZÁKLADNÍ ÚKOLY

  • řešení přidělených programátorských úkolů
  • programování v programovacím jazyce C# v prostředí Microsoft Visual Studio
  • spolupráce s business analytiky a SW architektem
  • přebírání a realizace zadání od PM, tvorba a oponentura úvodních návrhů řešení
  • spolupráce při zavádění podpůrných systémů pro programování a jejich integraci ve společnosti

ODPOVĚDNOST

  • za kvalitu programátorských výstupů
  • dodržení stanovených termínů řešení
  • za dodržování metodiky vývoje

PŘEDPOKLADY

  • programovací zkušenosti v C# (Winforms, WPF a ASP .NET) min. posledních 4 roky
  • znalost jazyka SQL
  • znalost návrhových vzorů a jejich implementace v C#
  • znalost agilní metodiky Scrum výhodou
  • znalost platformy Microsoft, včetně databázových systémů (MS SQL Server)
  • schopnost pracovat pod časovým tlakem a ve stresových situacích
  • komunikační znalost AJ i technické AJ

NABÍZÍME

  • práci v úspěšné a rozvíjející se ICT společnosti
  • možnost profesního i osobního růstu
  • tvořivou, náročnou a zodpovědnou práci s možností seberealizace
  • školení na nové technologie
  • finanční ohodnocení v závislosti na schopnostech a zkušenostech
  • firemní zaměstnanecké benefity:
    • 4 dny sick days
    • cafeterie společnosti
    • stravenky v hodnotě 100 Kč
    • vitamínový program
    • 1 den dovolené navíc za každý odpracovaný rok
    • podpora vzdělání a výuka angličtiny
  • práci v příjemném týmu a moderním prostředí
  • zahájení spolupráce: ihned

OPERÁTOR SERVICE BUREAU

ZÁKLADNÍ ÚKOLY

  • činnosti spojené s digitalizací dokumentů: příprava, skenování, indexace, archivace
  • péče o pořádek na pracovišti a zejména ochrana materiálů svěřených zákazníky k digitalizaci či jinému zpracování
  • eskalace zjištěných nedostatků či problémů vedoucímu směny

 PŘEDPOKLADY

  • vyučen/SŠ vzdělání
  • uživatelské znalosti MS Office
  • samostatnost a zodpovědnost

 NABÍZÍME

  • zaměstnání na hlavní pracovní poměr
  • práci v úspěšné a rozvíjející se ICT společnosti
  • možnost profesního i osobního růstu
  • školení na nové technologie
  • finanční ohodnocení v závislosti na schopnostech a zkušenostech
  • firemní zaměstnanecké benefity:
    • 4 dny sick days
    • cafeterie společnosti
    • stravenky v hodnotě 100 Kč
    • vitamínový program
    • 1 den dovolené navíc za každý odpracovaný rok
  • práci v příjemném týmu a moderním prostředí
  • zahájení spolupráce: ihned

Pracoviště je v Praze 9 – Horních Počernicích (jedna zastávka autobusem za stanicí Černý Most). V případě zájmu zašlete Váš strukturovaný životopis na adresu kariera@scanservice.cz. Poskytnutím svých osobních údajů obsažených v profesním životopise dáváte souhlas s tím, aby je společnost scanservice a.s., Náchodská 2397/23, Praha 9, zpracovávala a uchovávala v personální databázi pouze pro účely náboru a výběru na volné pracovní pozice, po dobu maximálně tří měsíců. Poté budou Vaše osobní údaje zlikvidovány. Poskytnutí údajů je dobrovolné, souhlas s jejich zpracováním a uchováním můžete kdykoliv odvolat. Zároveň potvrzujete, že osobní údaje poskytnuté v životopise jsou pravdivé a přesné.