Bezpečnost a kvalita

Od svého založení společnost scanservice usiluje o maximální kvalitu a bezpečnost poskytovaných služeb, dva základní předpoklady pro zpracování dokladů finančních institucí. Kvalita i informační bezpečnost jsou každoročně prověřovány v rámci dohledových a recertifikačních auditů. V případě, že zákazník požaduje, aby dodržování bezpečnosti zpracování dat prověřil jeho vlastní auditní orgán, jsme schopni tento požadavek umožnit.
Bezpečnost řešíme na úrovni:

  • Fyzické
    • prostory rozdělené do bezpečnostních zón, chráněné pomocí EZS a kamerového systému
    • EZS vyveden na pult centrální ochrany s dohledem 7 x 24
    • přístup do jednotlivých zón pouze povolaným osobám
    • přístup návštěvám do zpracovatelských provozů je přísně zakázán
  • Systémové
    • primární a záložní datové centrum
    • zdvojené připojení k internetu
    • řízený přístup k systémům a aplikacím
    • logování a monitorování (nasazen dohledový systém)
  • Organizační
    • všechny procesy jsou dokumentovány
    • zaveden Incident Management
    • zaveden Change Management a Problem Management
    • oddělený vývoj, testování a provoz
  • Personální
    • prověřování pracovníků před nástupem
    • školení bezpečnosti
    • školení o ochraně osobních údajů a ochraně důvěrných informací při zpracování dokumentů zákazníků

Součástí každého realizovaného projektu je řízení kvality.  Specifický plán kvality se sestaví během přípravné fáze projektu a vychází z požadavků zákazníka. Kvalita je řízena ve fázích:

  • přebírání dokumentace
  • přípravy
  • skenování
  • vytěžování a indexace
  • finalizace
  • předávání dat a dokumentů

Jsme držiteli certifikátů ISO 9001, ISO 27001 a ISO 14001.